הוא חכם ומוכשר ומקסים, אבל –
לעמוד בקצב הקריאה של הכיתה הוא לא מסוגל.
העיקר שיש לו פוטנציאל…
הם כבר מדברים איתך על אבחון דידקטי ואת מרגישה שכל מה שחסר לו זו רק דחיפה קטנה?
רבקה ויסמן, מפתחת השיטה הנוירו-קוגניטיבית שחוללה מהפך אדיר בתחום לקויות הלמידה, מציגה:
קורס דיגיטלי שיקנה לך בתוך כמה שעות את הכלים להסיר לילד את חסם הקריאה המרכזי שלו
*מחקרים גילו כי 70% – 80% מילדים ליקויי הקריאה מתרכזים במעבד הפונולוגי במוח
אחרי 16 שנה בתחום
עשרות מורות שהוכשרו בשיטה
ומאות תלמידים שהצליחו להתמודד עם לקויות למידה קלות עד מורכבות
רבקה ויסמן מגישה לך קורס דיגיטלי מרוכז ומעשי במיוחד, שיספק לך הצצה מרתקת אל המוח של הילד שלך.
כדי שתוכלי להבין איך הוא פועל כשהוא מתקשה לקרוא ויקנה לך כלים קלים ליישום וחווייתיים במיוחד.
כך תוכלי לקדם אותו לגמרי בעצמך וליהנות, יחד, מהדרך וגם מהתוצאות.
את לא אשת מקצוע,
אבל הלב שלך, לב של אמא, אומר לך שאת יודעת מה הוא צריך.
נכון, הוא צריך עזרה.
רק שאין לך ספק שלהכניס אותו בשלב הזה לתהליכי אבחון ולשיעורים פרטיים יגביר את הלחץ ויגרום לו להתקשות עוד יותר…
אז מה הוא בעצם צריך?
פשוט. אותך.
ואת רוצה ומוכנה להשקיע כל מה שאפשר כדי להיות שם בשבילו.
ועכשיו – את יכולה לעשות את זה!
הכירי את השיטה פורצת הדרך
🚀שהצליחה להקפיץ משמעותית תוצאות של תהליכי הוראה מתקנת.
🏅שהפכה למבוקשת במיוחד בקרב מנהלי מוסדות
שהצליחה להתגבר על המכשול הגדול ביותר:
חוסר שיתוף פעולה מצד התלמידים –
דרך סדרת תרגילים חווייתית המושתתת על היכולות הקיימות של התלמיד
ומקנה לו חוויות הצלחה בכל שיעור מחדש.
1. המוח שלנו גמיש, ודרך אימון ותרגול נכונים, אנחנו מסוגלים לשפר את היכולות שלו ולהביא אותן מהרמה הנמוכה ביותר, עד ל100% תפוקה.
2. כל תרגול שיצור שילוב וסנכרון בין שתי האונות במוח ייצר לנו הרבה יותר תוצאות, והרבה יותר מהר.
כאשר עקרונות אלו מיושמים בשטח, הם מעלים את השיטה בכמה רמות מעל שיטות אחרות
והופכים אותה לשיטה שהוכחה בשטח אצל מאות תלמידים!!!
וכך אנו מיישמים אותם:
🎯 התמקדות בחוזקות של התלמיד כדי להעניק חוויית הצלחה.
🧠 פיתוח של המעבד הפונולוגי במוח, המרכזי מבין חמשת המעבדים האחראיים על הקריאה
💥 תרגילים יצירתיים ומקוריים שיוצרים עניין וסקרנות לפתור אותם.
♟️ תרגול מדורג שמאפשר התאמה אישית של התהליך לכל תלמיד ולשלב בו הוא נמצא.
🎲 משימות הבנויות לא רק על שינון, אלא על הפעלת מיומנויות חשיבה המחדדות את יכולות ההבנה בכל תחום, לא רק בקריאה.
🛑 הוא קורא באיטיות ביחס לבני גילו.
🛑 הוא קורא בקצב טוב אבל עם המון שגיאות.
🛑 הוא מתקשה לחבר אותיות למילים או לזהות צלילי ניקוד.
🛑 הוא לא מצליח להסביר משפטים שהוא קרא.
🛑 הוא קורא את תחילת המשפט ואת סופו הוא ממציא.
יכול להיות שגם הוא מתמודד עם לקות במערכת הנוירולוגית
שלא מאפשרת לו לקרוא מהר ובשטף, כמו שאר בני גילו.
הוא לא אשם בזה.
בדיוק כמו שחלקנו רואים מצוין וחלקנו נזקקים למשקפיים, כך אצל חלק מאיתנו, המערכת הנוירולוגית זקוקה לכיוונון ותרגול כדי לעבוד באופן תקין.
להכיר לעומק את פעולת המעבד הפונולוגי ואת ההשפעה שלו על הקריאה.
לערוך אבחון ראשוני כדי לזהות האם אכן קיימת בעיה.
לבחור את התרגילים המתאימים לרמת האתגר והיכולת של הילד שלך.
לקבל הנחיות מדויקות לביצוע התרגילים בצורה מדורגת ומבוקרת
ובסופו של דבר- לראות, בתוך זמן קצר, שיפור מדהים ביכולות הקריאה שלו.
🖥️ 8 פרקים ו 37 שיעורים דיגיטליים מאויירים ומרתקים, המועברים באופן קליל וקולח, בהם תביני מה קורה במוח של הילד שלך ואיך בדיוק את בעצמך יכולה להטמיע בו את יכולת הקריאה.
📁 קבצי עבודה מרהיבים בכל שיעור, הכוללים הנחיות מפורטות ליישום, כך שיהיה לך קל ומזמין לשבת איתו.
(ימים או שבועות, תלוי בך😉)
ויש לך את כל הכלים
להקפיץ את הילד שלך לרמת קריאה גבוהה הרבה יותר ולחזק את יכולות הלמידה שלו.
הקורס נבנה ומבוסס על שנים של מחקר,
חודשים של בחינה ודיוק,
שנים של התנסות בשטח,
ימים של בניית מערכים,
שעות על שעות של עבודה מעמיקה כדי להגיש לך תוכן ממוקד, מתומצת והכי מעשי שיש.
את אמא, וכל מה שאת רוצה זה לעזור לילד שלך ולעשות את הכי טוב במסגרת היכולות שלך.
אז עכשיו גם את יכולה
כי עבורך העלות של הקורס הזה היא רק 2,450 ₪ !!!
עדיין לא פספסת את מחיר ההשקה המיוחד!
ואת יכולה לקבל את כל הטוב הזה ב
וכן, אפשר לחלק לעד 12 תשלומים, מה שמאפשר לך להשקיע
רק 67 בחודש כדי שהילד שלך ישפר משמעותית את יכולות הקריאה שלו, יחווה הצלחות וירגיש הרבה יותר בטוח.
כשכמעט כל ילדות הכיתה התחילו לשיר את שירי מסיבת הסידור וכבר הצליחו לקרוא מילים ומשפטים, אמא של מיכל התחילה לדאוג.
מיכל לא הצליחה לקרוא מילה אפילו בקמץ ופתח. היא הכירה את האותיות ואת התנועות, אבל כשהיא ראתה מילה שלמה – הכל נעלם והשתבש. מיכל קראה את אחת ההברות במילה ולא הצליחה לצרף הברה הברה לפי הסדר למילה.
המורה אביגיל להוראה מתקנת בבית הספר, הרגיעה גם את האם המודאגת וגם את המורה.
"הכל בסדר עם מיכל המתוקה והחכמה. לפי השיטה הנוירו-קוגניטיבית של רבקה וייסמן, בסה"כ לא התפתח אצלה עדיין המעבד הפונולוגי במוח. וזה קורה גם לתלמידים מבריקים. אנחנו נעבוד על זה לפי השיטה ותשכחו שזה בכלל היה".
המורה אביגיל המסורה למדה עם מיכל שלש פעמים בשבוע ועד מסיבת הסידור מיכל כבר ידעה לקרוא מילים ומשפטים בתנועות קמץ, פתח חיריק וחולם.
עד פסח כבר ידעה בכל התנועות ולקראת סוף השנה מיכל סיימה בהצלחה את הקריאה כמו בנות גילה. מיכל הצליחה לקרוא סיפור בכל התנועות במהירות של 40 מילים בדקה – הכמות המתבקשת, וכל זה באופן מדויק ועם הבנה מלאה של הטקסט.
קצת לפני הבר מצוה, חיים כבר לא נשם מלחץ. גם הוא וגם הוריו עדיין לא ידעו איך הוא יקרא בתורה.
נכון, הוא קורא, אבל כאשר הוא מגיע למילים מסוימות – הוא פשוט נתקע. בכלל, הוא לא אוהב לקרוא וכמעט לא מוכן לקרוא בקול. אז איך יעלה לתורה? ואיך הוא יקרא בתורה?
מנהל התלמוד תורה הפנה את הוריו למכון של רבקה ויסמן: "זו תמיד התחנה הסופית של כל אלו שהתקשו בלי הסבר".
באבחון שנערך לחיים גילתה רבקה שתהליכי עיבוד מידע פונולוגיים התפתחו אצלו אך רק במילים קצרות, כמו פרח, גינה וכד'. משחק במילים המורכבות יותר, כמו הברות במילה שוואים כמו תרנגולות , עגבנייה, אפרסקים. כאן טמון הקושי.
בשלב הזה המעבד הפונולוגי לא התפתח, לכן לא פלא שבאבחון חיים קרא 140 מילים בדקה (קצב מצוין), אך את כל המילים הארוכות הוא פשוט דילג ובכלל לא קרא אותן.
בשיטה של "גם אני יכול לקרוא" יש דירוג לכל תהליך למידה. בעבודה עם חיים במכון, הדגש הושם על תוכנית 'המבנים השפתיים' בקבוצות התואמות למילים מורכבות, כדי לפתח לחיים את תהליכי עיבוד מידע פונולוגיים במבנים השפתיים הגבוהים.
תוך שלושה חודשים חיים קרא במהירות תואמת גיל את כל המילים בסיפור ובתהילים, גם את המילים הארוכות והמורכבות מכמה הברות ושוואיים.
בבר מצוה חיים כבר קרא רהוט ועלה לתורה בביטחון כשהוא מאושר ושמח.
מורה חדשה נכנסה לבית הספר במרכז ירושלים,
"המורה מירי שמענו עליך המלצות בלי עין הרע… הבנו שאת מעולה עם ילדות מתקשות. יש לנו בכיתה ג' ילדה שניסינו לעזור לה כל כך הרבה, אבל היא קוראת בקצב קריאה שאפילו לא מתאים לסוף כיתה א'. התלמידה אפרת קוראת 13 מילים בדקה וזה כבר מתחיל לייאש אותנו".
אחרי חודשיים שמירי לימדה בבית הספר הזה, היא מתקבלת בקריאות התפעלות ותפיכות שכם:
"את קוסמת. איך את עושה את זה?? איך קדמת את אפרת איך הצלחת לעשות בחודשיים, מה שאחרות לא עשו בשנתיים היא קוראת כמו ילדה בכיתה ד', מעבר לקצב של בנות גילה!"
מירי ברוב ענווה סיפרה שהסוד טמון בשיטה של רבקה וייסמן, הנוירו-קוגניטיבית, אותה רכשה וניכסה לסל הכלים שלה.
"זה פתח לי את העיניים. מאז שאני משתמשת בה, הפכתי להיות קוסמת ומבוקשת… מסתבר שהיה שווה.
התוכנית שלה לפיתוח המעבד הפונולוגי "המבנים השפתיים" מחוללת קסמים
תוכנית המבנים השפתיים- זהו הסוד שחולל את הקסם אצל אפרת באופן ספיציפי.
כשנתנאל סיים כיתה ז – רמת השגיאות שלו היתה 60% בדקה, מה שממש לא איפשר לו להתקדם בלימודים כמו שאר בני גילו.
זה כאב, כי הוא כל כך מוכשר וחכם. הכי מתסכל היה שהוא כבר בילה אלפי שעות במצטבר במהלך השנים, אצל מורות ומכונים במגוון שיטות.
כשהגיעו למכון "גם אני יכול לקרוא" של רבקה וייסמן בשיטה הנוירו קוגניטיבית, נערך לו אבחון יסודי ומקיף בו גילתה רבקה עיכוב התפתחותי בתהליכי עיבוד מידע פונולוגיים. לנתנאל הותאמה תכנית אישית במכון. תוך חודש השגיאות פחתו רק 38% מילים שגויות בדקה. עוד חודש עבר וכמות השגיאות פחתה ל- 22%.
בתוך חמישה חודשים בלבד, ההורים של נתנאל ישבו מאושרים ולא מאמינים. הם שמעו את נתנאל כשהוא קורא רהוט ומדויק בעיניים בורקות.
"איזו הקלה לראות אותו בעניינים, לומד כמו כולם וחולם על מה יעשה כשיהיה גדול"
מכון ההוראה המתקנת "גם אני יכול לקרוא" קיים מזה 16 שנים ופיתח שיטה מיוחדת ומורחבת, המטפלת בחמשת המעבדים במוח המפעילים את מערכת הקריאה, הכתיבה והבנת הנקרא.
מי שמובילה את המכון היא רבקה וויסמן, מפתחת השיטה הנוירו-קוגניטיבית.
צוות המומחים במכון התמחה לאורך השנים בטיפול במספר רחב של קשיים: דיסלקציה, אלקציה, אפרקסיה… ועוד. אנחנו מטפלים בילדים שמתמודדים עם כל סוגי לקויות הקריאה, הכתיבה והבנת הנקרא ויודעים לתת את המענה הטוב ביותר גם למקרים הכי קשים שיש.
הנתון המדהים ביותר שברוך השם נזקף לטובתנו הוא שתשעים ותשע אחוז מתלמידי המכון לא פנו אחרי התהליך לניסיון נוסף בשיטה אחרת.
השאירי כאן פרטים וקבלי גישה מיידית לשיעור הראשון